Модель спільного впливу рекламних відгуків і ціноутворення у збільшенні базового рівня збуту

Loading...
Thumbnail Image
Date
2018
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті показано, що на ефективність рекламних звернень впливає частота їх повторення, причому кількість показів рекламного звернення має враховувати ефект запам’ятованості реклами, що є особливо важливим для розроблення графіків показу для звернень цільовій аудиторії. Показано, що в основу інформаційного забезпечення цільової аудиторії споживачів про продукцію підприємства покладено три економічні та технічні рішення: рішення щодо рекламного тексту, рішення щодо бюджету; рішення щодо розповсюдження рекламного звернення в засобах масової інформації. Сьогодні вже створено технічні засоби і моделі комунікативних процесів, що дають змогу охопити всі складові процесу рекламних звернень. Доведено, що на ефективність рекламних звернень впливає частота їх повторення і показано, що кількість показів рекламного звернення має враховувати ефект запам’ятованості реклами, що є особливо важливим для розроблення графіків показу для звернень цільовій аудиторії. Проаналізовано ефект синергії впливу ціноутворення та рекламних звернень на рівень збуту підприємства та підвищення його базового рівня збуту за рахунок синергії. Визначено наявність позитивної синергії за критеріями: рівень раціоналізації й оптимізації технологічного процесу і використання ресурсів; ефективність управління; підвищення конкурентоспроможності, стійкості, а також стабільності підприємства; зміна рівня попиту на продукцію (збільшення); обстановка в колективі: психологічний клімат, підвищення лояльності персоналу. Визначено критерії наявності позитивної синергії за рахунок оптимізації технологічного процесу, ефективності управління, що приводить до підвищення конкурентоспроможності підприємства. Показано, що синергія є перевагою, яку не зможуть повторити конкуренти, причому грамотно використовувані ефекти синергії здатні значно збільшити прибуток підприємства. Доведено, що для управління синергією потрібні відповідні знання, навички, здібності персоналу та організації, а також умови, що дозволяють їх застосувати. The article shows that the effectiveness of adverts is influenced by the frequency of their repetition, and the number of adverts should take into account the effect of memorization of advertising, which is especially important for the development of display schedules for hits to the target audience. It is shown that the basis of information provision of the target audience of consumers on the products of the company is three economic and technical solutions: the decision on advertising text, the decision on the budget; decision on distribution of advertising appeal in the mass media. Today, technical means and models of communicative processes have already been created, enabling to cover all components of the process of advertising appeals. It is proved that the effectiveness of advertisements is influenced by the frequency of their repetition, and it is shown that the number of impressions of an advertisement must take into account the effect of remembering advertising, which is especially important for the development of display schedules for hits to the target audience. The effect of synergy of influence of pricing and advertising appeals on the level of sales of the enterprise and increase of its basic level of sales due to synergy is analyzed. The presence of positive synergy according to the criteria has been determined: the level of rationalization and optimization of the technological process and the use of resources; management efficiency; enhancing competitiveness, sustainability, and enterprise stability; change in the level of demand for products (increase); situation in the team: psychological climate, increase of staff loyalty. The criteria of positive synergy are determined due to optimization of the technological process, management efficiency, which leads to increase of the competitiveness of the enterprise. It has been shown that synergy is an advantage that can not be replicated by competitors, and that the synergy effects can significantly increase the company’s profit. It is proved that synergy management requires relevant knowledge, skills, abilities of staff and organizations, and the conditions that allow them to apply.
Description
Keywords
рекламний відгук, Інтернет-реклама, ефект синергії, збут, цільова аудиторія, advertising response, online advertising, synergy effect, sales, target audience
Citation
Блудова Т. В. Модель спільного впливу рекламних відгуків і ціноутворення у збільшенні базового рівня збуту / Блудова Т. В., Островська М. С. // Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: В. К. Галіцин (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2018. – Вип. 96. – С. 27–44.