Show simple item record

dc.contributor.authorПавленко, Олександр Вадимович
dc.contributor.authorPavlenko, Oleksandr
dc.contributor.authorПавленко, Александр Вадимович
dc.date.accessioned2020-02-19T08:38:09Z
dc.date.available2020-02-19T08:38:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationПавленко О. В. Розробка моделі маркетингових комунікацій для закладів вищої освіти України / Павленко Олександр Вадимович // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. М. Гребешкова (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2019. – Вип. 45. – С. 150–164.uk_UA
dc.identifier.issn2312-9298
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/32177
dc.description.abstractДослідження присвячене розробці моделі маркетингових комунікацій для закладів вищої освіти України. Імплементація пропонованої моделі покликана підвищити ціннісну пропозиції послуг вітчизняної вищої освіти в умовах масового відтоку абітурієнтів на навчання за кордон, зокрема до сусідньої Польщі. Авторська методологія полягала в аналізі світового досвіду маркетингових комунікацій та дослідженні позиціонування українських державних закладів вищої освіти (ЗВО) й їх ринкової освітньої пропозиції, на основі чого було згенеровано нову багатовимірну модель маркетингових комунікацій. The study is devoted to the development of a model of marketing communications for higher educational institutions of Ukraine. The implementation of the proposed model is designed to increase the value offer of domestic education services in the context of a massive outflow of applicants to study abroad, in particular to neighboring Poland. The author’s methodology was to analyze the global experience in marketing communications and study the positioning of Ukrainian state institutions of higher education (HE) and their market educational offer, on the basis of which a new multicomponent model of marketing communications was generated. Исследование посвящено разработке модели маркетинговых коммуникаций для высших учебных заведений Украины. Имплементация предлагаемой модели призвана повысить ценностное предложение услуг отечественного образования в условиях массового оттока абитуриентов на учебу за границу, в частности в соседнюю Польшу. Авторская методология заключалась в анализе мирового опыта маркетинговых коммуникаций и исследовании позиционирования украинских государственных учреждений высшего образования (ЗВО) и их рыночного образовательного предложения, на основе чего было сгенерировано новую многокомпонентную модель маркетинговых коммуникаций.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectосвітній маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова модельuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.subjecteducational marketinguk_UA
dc.subjectmarketing modeluk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectвысшее образованиеuk_UA
dc.subjectобразовательный маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинговая модельuk_UA
dc.subjectУкраинаuk_UA
dc.titleРозробка моделі маркетингових комунікацій для закладів вищої освіти Україниuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a model of marketing communications for institutions of higher education of Ukraineuk_UA
dc.title.alternativeРазработка модели маркетинговых коммуникаций для учреждений высшего образования Украиныuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc338.46:37uk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record