Інституціональні передумови поширення кластерів у вітчизняній економіці

Thumbnail Image
Date
2012-03-28
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розкрито сутність кластерів як бізнес-формату стратегічного партнерства підприємств, висвітлено європейський досвід формування кластерів, виявлено та узагальнено інституціональні передумови їх поширення в Україні.
The article reveals the essence of clusters as a business format of strategic partnership of enterprises, the European experience of clusters formation is highlighted and generalized as the institutional conditions of their distribution in Ukraine are summarized.
В статье раскрыта сущность кластеров как бизнес - формата стратегического партнерства предприятий, описан европейский опыт формирования кластеров, выявлены и обобщены институциональные предпосылки их распространения в Украине.
Description
Keywords
кластер, партнерство, підприємство, конкурентні переваги, стратегічна взаємодія, cluster, partnership, company, competitive advantage, strategic interaction, кластер, партнерство, предприятие, конкурентные преимущества, стратегическое взаимодействие
Citation
Гребешкова О. М. Інституціональні передумови поширення кластерів у вітчизняній економіці / О. М. Гребешкова, Ю. Ю. Гайворонська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 27. – С. 100-108.