Системний підхід до організації продажу торговельно-посередницьких підприємств

Переглянути
Дата
2012-03-18Автор
Данніков, Олег Володимирович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів у діяльності вітчизняних підприємств. Запропонований підхід до управління маркетинговою і збутовою діяльністю підприємства має на меті становлення її торговельної діяльності, як процесу в рамках єдиних маркетингових, комерційних, ринкових у корпоративних цілей і стратегій. The author has developed a number of practical recommendations on the use of marketing tools in the activities of domestic enterprises. The proposed approach to the management of marketing and sales activities of the company is aimed at the formation of its trading activities, as a process in the framework of unified marketing, commercial, marketing and corporate goals and strategies. Автором разработаны ряд практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности отечественных предприятий. Предложенный подход к управлению маркетинговой и сбытовой деятельностью предприятия имеет целью становление ее торговой деятельности, как процесса в рамках единых маркетинговых, коммерческих, рыночных и корпоративных целей и стратегий.
Collections
- Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]
- № 27 [47]