Робота з «лідерами думок» як сучасний інструмент розвитку бренду

Loading...
Thumbnail Image
Date
2020-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розкрито фундаментальне значення роботи з «лідерами думок» для розвитку бренду. Описано різні алгоритми та принципи функціонування даного інструменту маркетингу. Проаналізовано вплив роботи з блогерами на підвищення лояльності споживачів до бренду. The fundamental importance of working with influencers for brand development is revealed. Various algorithms and principles of the functioning of this marketing tool are described. The influence of working with bloggers on increasing consumer loyalty to the brand is analyzed. Раскрыто фундаментальное значение работы с «лидерами мнений» для развития бренда. Описано разные алгоритмы и принципы функционирования данного инструмента маркетинга. Проанализировано влияние работы с блогерами на увеличение лояльности потребителей к бренду.
Description
Keywords
Citation
Бондаренко С. Робота з «лідерами думок» як сучасний інструмент розвитку бренду [Електронний ресурс] / Світлана Бондаренко, Андрій Закревський // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 21–22 трав. 2020 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2020. – С. 121–122. – Назва з титул. екрану.