• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет міжнародної економіки і менеджменту (МеіМ)
  • Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Метафоризація концепту DEUDA/БОРГ в економічному дискурсі ЗМІ Іспанії (на матеріалі економічних текстів інтернет-видань)

Thumbnail
Переглянути
smkmo_20_17.pdf (605.2Kb)
Дата
2020-04
Автор
Васильєва, Тетяна Олександрівна
Vasylieva, Tetiana
Васильева, Татьяна Александровна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
В статті розглянуто способи метафоричного представлення концепту DEUDA/БОРГ в економічних текстах іспаномовних ЗМІ, розміщених в інтернеті, за період з 2012 по 2020 рік. Дослідження проведено з позиції когнітивного підходу до вивчення мовних явищ та із залученням теорії когнітивної метафори і методу метафоричного моделювання. Враховуючи трикомпонентну структуру концепту, увагу спрямовано на образно-перцептивну складову концепту DEUDA/БОРГ, вербалізовану шляхом його метафоризації. Виявлено основні метафоричні моделі втілення досліджуваного концепту в іспаномовному медійному економічному дискурсі та здійснено їх класифікацію за сферою-джерелом. The article considers the ways of metaphorical representation of the DEUDA/DEBT concept in the economic texts of the Spanish-language media posted on the Internet for the period from 2012 to 2020. The research has been conducted from the standpoint of a cognitive approach to the study of language phenomena and with the involvement of the theory of cognitive metaphor and the method of metaphorical modeling. Given the three-component structure of the concept, the attention is focused on the image-perceptual component of the concept of DEUDA/DEBT, verbalized by its metaphorization. The main metaphorical models of the embodiment of the studied concept in the Spanish-language media economic discourse have been revealed and their classification according to the source sphere has been carried out.
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33692
Collections
  • Кафедра іноземних мов і міжкультурної комунікації [360]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV