Show simple item record

dc.contributor.authorРудик, Наталія Василівна
dc.contributor.authorRudyk, Nataliia
dc.contributor.authorРудик, Наталия Васильевна
dc.date.accessioned2020-10-30T09:48:20Z
dc.date.available2020-10-30T09:48:20Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationРудик Н. В. Макрофінансові індикатори в економічній стратегії держави / Рудик Н. В. // Проблеми економіки. – 2016. – № 3. – С. 74–80.uk_UA
dc.identifier.issn2222-0712
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/34202
dc.description.abstractМетою статті є дослідження дієвості поставлених стратегічних завдань держави та факту їх реалізації. На основі аналізу та систематизації наявної практичної та теоретичної бази визначено місце та значення макрофінансових індикаторів у системі управління державними фінансами. Запропоновано визначення МФІ у широкому та вузькому розумінні. У широкому розумінні він являє кількісну міру, яка оцінює стан державних фінансів на момент прийняття рішення та відображає результат його впливу на досягнення цілей фінансової політики держави. Вузьке трактування зводить його до розуміння показника, адаптованого для цілей конкретного аналізу. Досліджено досвід попередньо встановлених стратегій управлінського апарату. На основі аналізу пріоритетних макрофінансових індикаторів проведено оцінку існуючої практики реалізації економічної стратегії держави. У результаті дослідження було встановлено невідповідність поставлених Стратегією сталого розвитку «Україна – 2020» задач з реальною ситуацією в економіці країни. Зауважено, що орієнтування макрофінансових індикаторів на досягнення тієї чи іншої межі лише в рамках одного звітного періоду негативно впливає на системність управління. The aim of the article is to study the effectiveness of the set strategic objectives of the state and the fact of their implementation. On the basis of the analysis and systematization of the existing practical and theoretical framework the place and the importance of macrofinancial indicators in the public finance management system has been determined. The definition of MFI in the broad and narrow sense is suggested. In the broad sense it is a quantitative measure assessing the condition of public finances at the moment of decision-making and reflecting the results of its impact on achieving the objectives of the state financial policy. The narrow sense reduces it to understanding the indicator as the one adapted for the purposes of specific analysis. The experience of previous strategies of the administrative apparatus is studied. On the basis of analyzing the priority macrofinancial indicators the assessment of current practices of implementing the state economic strategy has been carried out. The study found a discrepancy between the objectives set by the Strategy for Sustainable Development “Ukraine – 2020” with the real situation in the country’s economy. It is noted that the use of macrofinancial indicators aimed at achieving a particular limit only within a single reporting period negatively affects the system character of management. Целью статьи является исследование действенности поставленных государственных стратегических задач и факта их реализации. На основе анализа и систематизации имеющейся практической и теоретической базы определено место, а также значение макрофинансовых индикаторов в системе управления государственными финансами. Предложено определение МФИ в широком и узком смысле. В широком смысле он представляет количественную меру, оценивающую состояние государственных финансов на момент принятия решения и отражающую результат его воздействия на достижение целей финансовой политики государства. Узкое значение сводит его к пониманию показателя, адаптированного для целей конкретного анализа. Исследован опыт предыдущих стратегий управленческого аппарата. На основе анализа приоритетных макрофинансовых индикаторов проведена оценка существующей практики реализации экономической стратегии государства. В результате исследования было установлено несоответствие поставленных Стратегией устойчивого развития «Украина – 2020» задач с реальной ситуацией в экономике страны. Отмечено, что направленное использование макрофинансовых индикаторов на достижение той или иной границы только в рамках одного отчётного периода негативно влияет на системность управления.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавничий Дім «ІНЖЕК»uk_UA
dc.subjectстратегія державиuk_UA
dc.subjectфінансова політикаuk_UA
dc.subjectмакрофінансові індикаториuk_UA
dc.subjectсистема управління державними фінансамиuk_UA
dc.subjectфункціональні складові системи управлінняuk_UA
dc.subjectstate strategyuk_UA
dc.subjectfinancial policy, macrofinancial indicatorsuk_UA
dc.subjectpublic finance management systemuk_UA
dc.subjectfunctional components of the management systemuk_UA
dc.subjectстратегия государстваuk_UA
dc.subjectфинансовая политикаuk_UA
dc.subjectмакрофинансовые индикаторыuk_UA
dc.subjectсистема управления государственными финансамиuk_UA
dc.subjectфункциональные составляющие системы управленияuk_UA
dc.titleМакрофінансові індикатори в економічній стратегії державиuk_UA
dc.title.alternativeMacrofinancial Indicators in the Economic Strategy of the Stateuk_UA
dc.title.alternativeМакрофинансовые индикаторы в экономической стратегии государстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc336. 027uk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record