Оцінка впливу кількості науково-педагогічних працівників на соціально-економічний розвиток регіонів України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2012-06-20
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проведено оцінку впливу кількості науково-педагогічних працівників на соціально- економічний розвиток регіонів України. Доведено, що забезпечення економічного розвитку регіонів України можливе на основі інтенсифікації інноваційної діяльності шляхом використання потенціалу науково- педагогічних працівників.
The paper evaluated the influence of the amount of research and teaching staff at the socio-economic development of the regions of Ukraine. It is proved that ensuring economic development of regions of Ukraine is possible on the basis of intensification of innovative activity by harnessing the potential of research and teaching staff.
Проведена оценка влияния количества научно-педагогических работников на социально-экономическое развитие регионов Украины. Доказано, что обеспечение экономического развития регионов Украины возможно на основе интенсификации инновационной деятельности путем использования потенциала научно-педагогических работников.
Description
Keywords
науково-педагогічні працівники, соціально-економічний розвиток регіону, інноваційний розвиток, scientific and pedagogical workers, social and economic development, innovative development, научно-педагогические работники, социально-экономическое развитие, инновационное развитие
Citation
Безтелесна Л. І. Оцінка впливу кількості науково-педагогічних працівників на соціально-економічний розвиток регіонів України / Л. І. Безтелесна, А. В. Печенюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2012. – Спец. вип.: Праця в ХХІ столітті: новітні тенденції, соціальний вимір, інноваційний розвиток : у 2 т. – Т. 1. – С. 83-93.