Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга

Loading...
Thumbnail Image
Date
2009-09-22
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Cтаття присвячена удосконаленню теоретичних положень маркетингового аналізу науково-технологічного розвитку регіону. Доведено роль маркетингу як інструмену формування регіональних інноваційних ланцюгів.
The article deals with the problems of improving the theoretical positions of the marketing analysis of region scientific and technological development. The role of marketing as a tool of formation of regional innovation chains is considered.
Description
Keywords
маркетинг, SWOT аналіз, ринок збуту, marketing, SWOT analysis, sales market
Citation
Окландер І. М. Маркетинговий аналіз функціонування регіонального інноваційного ланцюга / І. М. Окландер // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2009. – Вип. 23. – С. 125–137.