Розвиток теорії маркетинг-менеджменту у сфері послуг як складова підприємницької діяльності

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено теоретичні аспекти використання маркетинг-менеджменту щодо сфери послуг, враховуючі інтереси різних стейкхолдерів; визначена роль маркетинг-менеджменту у підприємницькій діяльності. The theoretical aspects of the marketing-management using in the field of services, taking into account the interests of different stakeholders were investigated; the role of marketing-management in the entrepreneurship activity was defined. Исследованы теоретические аспекты использования маркетинг-менеджмента относительно сферы услуг, учитывая интересы различных стейкхолдеров; определена роль маркетинг-менеджмента в предпринимательской деятельности.
Description
Keywords
Citation
Димченко О. Розвиток теорії маркетинг-менеджменту у сфері послуг як складова підприємницької діяльності [Електронний ресурс] / Олена Димченко, Валентина Прасол, Наталія Дріль // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 51–53. – Назва з титул. екрану.
Collections