Як сила бренду впливає на діяльність організації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Вивчена сутність поняття бренду, проведена його оцінка як інтегрального показника та вплив на діяльність компанії. The essence of the concept of a brand is studied, its estimation as an integral indicator and influence on activity of the company. Изучена сущность понятия бренда, проведена его оценка как интегрального показателя и влияние на деятельность компании.
Description
Keywords
Citation
Жмай О. Як сила бренду впливає на діяльність організації [Електронний ресурс] / Олександр Жмай, Ліна Чепурна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 95–97. – Назва з титул. екрану.
Collections