Show simple item record

dc.contributor.authorЖмай, Олександр
dc.contributor.authorЧепурна, Ліна
dc.date.accessioned2021-06-09T12:14:24Z
dc.date.available2021-06-09T12:14:24Z
dc.date.issued2021-03
dc.identifier.citationЖмай О. Як сила бренду впливає на діяльність організації [Електронний ресурс] / Олександр Жмай, Ліна Чепурна // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 95–97. – Назва з титул. екрану.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-926-374-2
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36194
dc.description.abstractВивчена сутність поняття бренду, проведена його оцінка як інтегрального показника та вплив на діяльність компанії. The essence of the concept of a brand is studied, its estimation as an integral indicator and influence on activity of the company. Изучена сущность понятия бренда, проведена его оценка как интегрального показателя и влияние на деятельность компании.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk_UA
dc.titleЯк сила бренду впливає на діяльність організаціїuk_UA
dc.title.alternativeHow brand power affects the organization’s activitiesuk_UA
dc.title.alternativeКак сила бренда влияет на деятельность организацииuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc659.126: 339.138uk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record