Товарний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2021-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено теоретичні та практичні аспекти оцінки та впливу товарного знаку у формі бренду на вартість компанії. Визначено основні позитивні та негативні сторони впливу бренду на вартість бізнесу. Theoretical and practical aspects of valuation and impact of a trademark in the form of a brand on the value of the company are studied. The mail positive and negative sides of the brand's influence on the value of the business are identified. Изучаются теоретические и практические аспекты оценки и влияния торговой марки в форме бренда на стоимость компании. Выявлены основные положительные и отрицательные стороны влияния бренда на стоимость бизнеса.
Description
Keywords
Citation
Бойченко К. Товарний знак, як об`єкт інтелектуальної власності, що формує бренд-капітал та впливає на вартість бізнесу [Електронний ресурс] / Катерина Бойченко, Тетяна Паламарчук // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 191–194. – Назва з титул. екрану.