Стратегія комерціалізації протипухлинної аутовакцини розробленої ІЕПОР ім. Р. Є. Кавецького НАН України

Abstract
Розглянуто проект протипухлинної аутоімунної вакцини, досліджено теоретичні аспекти маркетингових досліджень та проведено фінансове обґрунтування можливих шляхів його імплементації на ринок України. The project of antitumor autoimmune vaccine is considered, theoretical aspects of marketing researches are investigated and the financial justification of possible ways of its commercialization is carried out. Рассмотрен проект противоопухолевой аутоиммунной вакцины, исследованы теоретические аспекты маркетинговых исследований и проведения финансовое обоснование возможных путей его имплементации на рынок Украины.
Description
Keywords
Citation
Стратегія комерціалізації протипухлинної аутовакцини розробленої ІЕПОР ім. Р. Є. Кавецького НАН України [Електронний ресурс] / Вікторія Кириленко, Валентина Лаврененко, Тетяна П’ятчаніна [та ін.] // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів VІ Всеукр. наук.-практ. конф., 29–30 берез. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – С. 208–209. – Назва з титул. екрану.