Формування соціально-психологічного клімату в умовах пандемії

Loading...
Thumbnail Image
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
Abstract
Доведено вплив соціально-психологічного клімату на ефективність роботи персоналу, прибуток компанії, формування бренду роботодавця. Виокремлено основні види спрямованості соціально-психологічного клімату: позитивний (сприятлива або здорова атмосфера); негативний (несприятлива або нездорова атмосфера); нейтральний (чітко невизначена атмосфера). Досліджено основні ознаки сприятливого та несприятливого соціально-психологічного клімату в колективі. До компонентів задоволення працівників соціально-психологічним кліматом в колективі компанії віднесено: вдалий вибір фаху, цікавість змісту роботи, успішність в роботі, доброзичливість і взаємодопомога у колективі, система мотивації, емоційна стабільність, об'єктивне оцінювання, компетентність та рівень професійних здібностей. Запропоновано розглядати чинники впливу на формування соціально-психологічного клімату через призму макро- та мікросередовища. Серед найбільш впливових чинників на соціально-психологічний клімат в умовах пандемії означено умови праці, рівень задоволення від роботи та характер комунікаційних зв’язків в колективі.
Description
Keywords
атмосфера в колективі, ефективність, соціально-психологічний клімат, трудовий колектив
Citation
Вонберг Т. В. Формування соціально-психологічного клімату в умовах пандемії / Вонберг Т. В., Головко А. А. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка : зб. наук. пр. / Ужгород. нац. ун-т ; [редкол.: В. В. Готра (голов. ред.) та ін.]. – Ужгород : УжНУ, 2022. – Вип. 1. – С. 79–84.