Browsing № 3 (77) травень – червень by Title
Now showing items 2-8 of 8
-
Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)В статті розгляно окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Основну увагу приділено дослідженню сфери інфраструктурних послуг, зокрема, інформаційного профілю. Запропоновано напрями ... -
Маркетингові шляхи реформування медицини в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Міжнародна технічна допомога для розвитку в Україні: підтримка програм забезпечення рівних прав і можливостей в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013-06)Лариса Магдюк - фахівець з проведення досліджень, розробок в гуманітарній і соціальній сферах з багаторічним досвідом дослідницької, дорадчої, консультативної, тренерської роботи для українських та міжнародних громадських ... -
О наболевшем: "поле" или команда специалистов? Проблемы и пути их решения
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)Стаття присвячена обґрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої ... -
Рейтинг торговых марок бутилированной воды киевского региона по уровню сервисного сопровождения
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Стратегія просування консалтингової компанії
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-07)Стаття є описом реального дослідження досить закритого в інформаційному сенсі ринку, а саме – ринку консалтингу (маркетингового середовища консалтингової компанії) та розробки нової стратегії просування консалтингових ...