№ 5 (80) вересень – жовтень
Browse by
Recent Submissions
-
Краткое введение в качественные методы исследований
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
ТВ Рынок сегодня и завтра
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Частные онлайн сообщества (private online communities)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Інбаунд маркетинг – новий напрямок чи еволюція «старого» маркетингу?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)Останній рік в Україні все більшої популярності набуває тема «інбаунд-маркетингу» (від англ. inbound). Термін звучить в блогах, на семінарах, в квітні в Києві пройшла 1-ша конференція Inbound forum на цю тему і сам термін ... -
Новий підхід до управління в маркетингу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)В даній статті розглянуто передумови трансформації підходів до управління в маркетингу – від традиційного до сrowd-маркетингу. Обґрунтовано зміну об’єкта управління в умовах інформаційного суспільства та розвитку мережевої ... -
Матрица использования инструментов торгового маркетинга
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Представники компанії залишаються кращими продавцями косметики в епоху диджитал технологій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Маркетинг. Макроэкономика и прогнозирование событий
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013) -
Безпека дорожнього руху: комплексне дослідження основних факторів впливу
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2013)ВГО «Асоціація безпеки дорожнього руху» та ВГО «Українська асоціація маркетингу» об’єднали свої зусилля щодо залучення посиленої уваги суспільства до питання безпеки на шляхах України. Протягом серпня-вересня з цією метою ...