Останні додані

  • Концептуально-стратегічні підходи маркетингової діяльності інноваційного університету 

    Онищенко, Володимир (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    У статті розглянуто концептуальні засади організації маркетингової діяльності університету як активного учасника інноваційного процесу. Визначено сучасні особливості позиціонування університету на ринках освітніх послуг і ...
  • Академічні асоціації як чинник демократизації української вищої освіти 

    Пронкевич, Олександр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Створення українських академічних асоціацій (як вузькопрофесійних, так і на рівні окремих ВИШів) останнім часом набирає обертів. Крім того, поширеною практикою є вступ українських університетів до міжнародних освітніх ...
  • Перспективи і роль академічних консорціумів у процесах реформування вищої освіти в Україні 

    Клименко, Леонід; Кондратенко, Юрій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Стаття прсвячена обговоренню проблем взаємозв’язку демократичних змін в освітянській сфері для підвищення рівня кваліфікації, загальної культури та ерудиції фахівців з вищою освітою з ефективністю процесів державотворення ...
  • Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету 

    Окландер, Михайло Анатолійович (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    В умовах посилення конкуренції зростає потреба в інструменті за допомогою якого можна було б визначити та підтвердити кваліфікацію маркетолога. Саме таким інструментом є професійна сертифікація. Система професійної ...
  • Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації інтернет-бізнес процесів 

    Гриценко, Сергій (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Розглянуто фактори і напрями активізації електронної комерції. Досліджено показники товарного асортименту інтернет-магазинів в Україні. Запропоновано механізм економічної модернізації інтернет-бізнес процесів.
  • Будь ексклюзивним або ... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів 

    Співаковська, Ліка; Жебровська, Альона (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
  • Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України 

    Примак, Тетяна Олександрівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Ринок стоматології успішно розвивається на території України. На ньому, в умовах жорсткої конкуренції у тісній взаємодії між собою працюють виробники та реалізатори стоматологічних матеріалів, інструментів, устаткування, ...
  • Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ 

    Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Українська асоціація маркетингу щорічно проводить індустріальне дослідження щодо тенденцій на ринку маркетингових досліджень. Метою цього аналізу є визначення загального обсягу ринку маркетингових досліджень, ...
  • Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку 

    Бутенко, Наталя; Кравченко, Володимир; Пащук, Лідія (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Кафедра міжнародної економіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сприяння Української спілки промисловців та підприємців, Української Асоціації Маркетингу та Всеукраїнської ...
  • Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP CLUB 19 квітня 2012 

    Невідомий автор (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Тема засідання: Як максимально ефективно здійснювати комунікацію результатів зовнішніх та внутрішніх досліджень - іншим підрозділам компанії. Засідання мало місце у Пивній Академії Сан Ін-Бев Україна.
  • Дизайн – річ суб’єктивна, але… 

    Щирін, Євген (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
  • Головне — зворотна реакція 

    Коленчук, Олександра (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Охоче розказала про свої враженнями та думками щодо нового формату спілкування інтернет-еліти, Олександра Коленчук – представник торгової марки «Соки України», яка виступила спонсором заходу.
  • Інтернет в Україні виходить на новий рівень 

    Щиріна, Тетяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    23 березня у Києві пройшов перший Всеукраїнський Форум «Дні Інтернет-маркетингу». Соорганізатор форуму - генеральний директор компанії «ЮДЖЕС ГРУП» Тетяна Щиріна, поділилася результатами проведення такого актуального заходу ...
  • Перший млинець не став грудкою 

    Деркач, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-03)
    Цьогорічним ноу-хау українського ІТ сегменту по праву можна назвати Всеукраїнський Форум “Дні Інтернет-маркетингу” 2012.