№ 6 (75) листопад – грудень
Browse by
Recent Submissions
-
Квалификационные экзамены специалистов автомобильного бизнеса
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)16 февраля Комиссия Украинской Ассоциации Маркетинга экзаменовали маркетологов автомобильного бизнеса Украины. -
Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)ESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі ... -
Облачное решение для контакт-центра
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11) -
Глобальні логістичні системи в системі експортно-орієнтованого виробництва
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)Розвинені країни здійснюють послідовну політику щодо створення національних і наднаціональних логістичних систем, які базуються на мультимодальних логістичних центрах регіонального, національного та наднаціонального значення, ... -
Інноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)Розглянуто можливості формування інноваційної політики підприємства використовуючи ідею аналізу ланцюга створення вартості на підприємстві. Розглядаючи інновації як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства, ... -
Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)В статті визначено місце інноваційно-маркетингового потенціалу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємства та зростанні рівня конкурентоспроможності на світовому ринку. -
Системы подсчета – модная технологическая вещь или необходимый инструмент в работе розничных сетей?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)Watcom Group – лидер и основатель рынка систем подсчета посетителей, эксперт в области оценки и анализа посетительских потоков. Компания предлагает полный спектр услуг в области профессионального управления посещаемостью. -
Тренды отечественного В2В маркетинга на 2013
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)Следуя доброй традиции подводить итоги года и прогнозировать следующий, попытаемся и мы это сделать для своей профессиональной области. В своих оценках мы пойдем по главным категориям, которые традиционно освещают B2B-insight ... -
Социальный маркетинг в Украине – технологии новой эры
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)Управляющий партнер, директор по развитию компании социального маркетинга «О Два» — Октябрина Лисовская, выступив на XII Международной научно-практической конференции «Маркетинг в Украине», которая прошла в Киеве 14-15 ... -
Что день грядущий нам готовит?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)В мире в целом происходят кардинальные изменения практически всех сфер жизни и деятельности людей. И это касается не только сферы экономики, где, если присмотреться детальнее, никто с уверенностью не может сказать, какая ... -
XII Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні»
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)14-15 лютого 2012 року в конференц-залі КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрались маркетологи для обговорення питань щодо розвитку галузі. Ця конференція традиційно збирає під одним дахом практиків та викладачів. Дискусія ... -
Почему фарма должна быть умной?
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)31 января в гостеприимном Концерт-Холле «ОАЗИС» состоялся 1 Маркетинговый Форум «Умная Фарма».