Recent Submissions

  • Квалификационные экзамены специалистов автомобильного бизнеса 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    16 февраля Комиссия Украинской Ассоциации Маркетинга экзаменовали маркетологов автомобильного бизнеса Украины.
  • Огляд розвитку індустрії маркетингових досліджень в світі за матеріалами досліджень ESOMAR 

    Лилик, Ірина Вікторівна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    ESOMAR1 щорічно проводить дослідження розвитку галузі. Кожен з Національних представників ESOMAR відповідає на масивну анкету щодо розвитку галузі маркетингових індустрій в його країні, та надає свої відповіді та коментарі ...
  • Облачное решение для контакт-центра 

    Зайченко, Иван (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
  • Глобальні логістичні системи в системі експортно-орієнтованого виробництва 

    Каніщенко, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Розвинені країни здійснюють послідовну політику щодо створення національних і наднаціональних логістичних систем, які базуються на мультимодальних логістичних центрах регіонального, національного та наднаціонального значення, ...
  • Інноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективи 

    Пригара, Олена (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Розглянуто можливості формування інноваційної політики підприємства використовуючи ідею аналізу ланцюга створення вартості на підприємстві. Розглядаючи інновації як засіб досягнення конкурентних переваг підприємства, ...
  • Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку 

    Дубницький, Володимир; Даниліна, Наталя (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    В статті визначено місце інноваційно-маркетингового потенціалу в підвищенні ефективності інноваційної діяльності підприємства та зростанні рівня конкурентоспроможності на світовому ринку.
  • Системы подсчета – модная технологическая вещь или необходимый инструмент в работе розничных сетей? 

    Новосад, Алексей (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Watcom Group – лидер и основатель рынка систем подсчета посетителей, эксперт в области оценки и анализа посетительских потоков. Компания предлагает полный спектр услуг в области профессионального управления посещаемостью.
  • Тренды отечественного В2В маркетинга на 2013 

    Юрчак, Александр (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Следуя доброй традиции подводить итоги года и прогнозировать следующий, попытаемся и мы это сделать для своей профессиональной области. В своих оценках мы пойдем по главным категориям, которые традиционно освещают B2B-insight ...
  • Социальный маркетинг в Украине – технологии новой эры 

    Лисовская, Октябрина (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    Управляющий партнер, директор по развитию компании социального маркетинга «О Два» — Октябрина Лисовская, выступив на XII Международной научно-практической конференции «Маркетинг в Украине», которая прошла в Киеве 14-15 ...
  • Что день грядущий нам готовит? 

    Герасимов, Артур (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    В мире в целом происходят кардинальные изменения практически всех сфер жизни и деятельности людей. И это касается не только сферы экономики, где, если присмотреться детальнее, никто с уверенностью не может сказать, какая ...
  • XII Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг в Україні» 

    Unknown author (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    14-15 лютого 2012 року в конференц-залі КНЕУ імені Вадима Гетьмана зібрались маркетологи для обговорення питань щодо розвитку галузі. Ця конференція традиційно збирає під одним дахом практиків та викладачів. Дискусія ...
  • Почему фарма должна быть умной? 

    Кузьмина, Татьяна (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2012-11)
    31 января в гостеприимном Концерт-Холле «ОАЗИС» состоялся 1 Маркетинговый Форум «Умная Фарма».