№ 6 (64) листопад – грудень
Browse by
Recent Submissions
-
Інструментарій маркетингу в діяльності освітніх установ
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)За сучасних умов оцінка ситуації, що склалася на ринку освітніх послуг, має основуватись на результатах маркетингових досліджень, що дозволяють визначати потенціал конкурентоспроможності закладів освіти загалом і ДВНЗ ... -
Мотивація споживачів страхових послуг як чинник ефективності їх просування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)У статті проаналізовано мотиваційні чинники ефективності процесу просування страхових послуг в Україні. Визначено ключові поведінкові чинники та мотивацію потенційних споживачів. Розкрито основні комунікаційні проблеми ... -
Показники ефективності соціально-орієнтованої маркетингової стратегії підприємства
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)У статті розглядаються теоретичні і науково-практичні проблеми ефективності діяльності підприємства, обґрунтовуються підходи до вибору оціночних показників, пропонуються показники оцінки ефективності соціально-орієнтованої ... -
Сім компаній, які забезпечують 70% обсягу ринку аутсорсингових контакт-центрів
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Українська Асоціація Директ Маркетингу (УАДМ) і Клуб керівників кол-центрів HotSkill завершили піврічне дослідження ринку аутсорсингових контакт-центрів України. -
Презентація огляд ринку консалтингових послуг в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)За матеріалами презентації "Ринку консультаційних послуг в Україні" Програми ділових консультацій Європейського банку реконструкції і розвитку 24 листопада 2010 р. -
Інформаційно-комунікаційні технології в картографії: рівень застосування
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Як застосувати комунікації на підприємствах картографо-геодезичної галузі України? Які особливості комунікацій в цій сфері, рівень їх розвитку, цим основним проблемам приділено увагу в данній статті. -
Рекламна діяльність підприємств на споживчому ринку у контексті маркетингової політики комунікацій
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)У статті досліджено організацію практики поширення засобів реклами у контексті маркетингвої політики комунікацій, проаналізовано структуру доходу підприємств від рекламної діяльності, структуру виконаних угод і вартості ... -
Cтилі соціальних кампаній в Україні у порівнянні з деякими країнами світу (спроба аналізу)
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)У статті розглядаються проблеми створення і проведення соціальних кампаній, зосереджуючи увагу на специфічних характеристиках рекламних акцій, проведених на замовлення некомерційних організацій. -
Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Формування поведінки споживачів з допомогою реклами на основі використання основних соціально-комунікативних технологій і психологічних прийомів у створенні рекламних звернень є одним з основних завдань креаторів. Це, з ... -
Ефективне управління ризиками – важливий чинник формування сили банківського бренду
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Ефективне управління ризиками в економіці взагалі та в такій її ключовій сфері, як банківська зокрема, є одним із вирішальних факторів забезпечення сталої динаміки соціально-економічного розвитку будь якої країни. -
Кваліфікаційні іспити
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Чергові кваліфікаційні іспити УАМ відбулися у грудні 2010 року в НТТУ «Київський політехнічний інститут». Претендентами на здобуття кваліфікаційного рівня «Менеджер з маркетингових досліджень» стали студенти і випускники ... -
Механізм управління етапами життєвого циклу екотекстилю на ринку України
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)Проаналізовано сутність етапів розроблення, виведення на ринок, зростання, зрілості і спаду в життєвому циклі основних видів екотекстилю; розкрито роль маркетингу у формуванні українського ринку екотекстилю на вказаних етапах. -
Премія «EFFI AWARDS» 2010
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2010-11)На початку грудня 2010 року маркетологи зібрались, щоб обговорити питання ефективності проведення рекламних кампаній і складання маркетингових бюджетів. Саме так позиціонує себе премія «EFFI AWARDS», якою нагороджуються ...