№ 1 (65) січень – лютий

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 17 of 17
  • Item
    Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Размус, Віктор; Слободяник, Олена; Нуцковський, Богуслав
    Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів. Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.
  • Item
    Реформи системи вищої освіти в Литві
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Пурванекіене, Гіедре
    Реформа вищої освіти в Литві здійснювалася без перервно після відновлення незалежності 11 березня 1990 року. Система вищої освіти пройшла крізь трансформації з наближенням до міжнародних стандартів, але основні перетворення не були наслідком Болонського процесу.
  • Item
    Oсвітня реформа: болонський процес та автономія вищих навчальних закладів. Азербайджанський досвід
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Ібадов, Надір
    У 2009 році було прийнято новий Закон Республіки Азербайджан «Про освіту». Він врегулював більшість аспектів, пов’язаних із дотриманням принципів Болонського процесу у сфері освіти. Проте механізм їхньої реалізації не було налагоджено в належний спосіб, внаслідок чого освітній системі країни й досі бракує належних навичок, досвіду та практик.
  • Item
    Реформа вищої освіти в Грузії
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Нодія, Гія
    Метою цього дослідження є стисла оцінка політичних умов, ідей та основних кроків реформи системи вищої освіти, здійсненої після Трояндової революції 2003 року в Грузії. Автор очолював Міністерство освіти та науки Грузії з лютого по грудень 2008 року. Особиста участь у проведенні реформи стала основним джерелом його знань у цій сфері. Водночас, більшість принципових рішень, наслідком яких стала радикальна перебудова системи вищої освіти, було ухвалено в період 2004 — 2007 рр. під проводом Александра (Кахи) Ломая, який очолював міністерство у той час. Автор брав участь в описаних подіях на рівні університету — головним чином у закладі, який зараз носить назву Державного університету Ілії.
  • Item
    Аутсорсинг на ринку маркетингових послуг: "за" і "проти" залучення зовнішніх підрядників
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Язвінська, Наталія; Овчиннікова, Анна В.
    У статті розглянуто особливості, з якими стикаються вітчизняні підприємства, звертаючись до аутсорсингу в сфері маркетингу. Розкрито основні переваги і ризики від передавання на виконання зовнішньому підряднику завдань компанії та особливості компаній підрядників. Виділено критерії, які спрощують прийняття рішення стосовно доцільності аутсорсингу маркетингових послуг, і запропоновано ситуативну матрицю доцільності передавання завдань зовнішньому виконавцю.
  • Item
    Дослідження впливу маркетингової цінової політики на поведінку споживачів туристичних послуг
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Суслова, Тетяна; Співаковський, Сергій
    У статті розглянуто ставлення споживачів до цінового фактора у процесі вибору туристичних послуг, проведено сегментацію українських споживачів туристичних послуг на основі поведінкових критеріїв і проаналізовано відмінності у чутливості до ціни між різними сегментами споживачів туристичних послуг.
  • Item
    Конкурентні стратегії компаній: класифікація стратегічних альтернатив та інструментів формування
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Співаковська, Тетяна; Дорогань, Сергій
    У статті запропоновано класифікацію конкурентних стратегій; систематизовано інструменти розроблення конкурентних стратегій залежно від рівня прийняття стратегічних рішень; виявлено зв'язок між стратегічними альтернативами, що виокремлені різними авторами; розроблено структурно логічну схему формування конкурентної стратегії.
  • Item
    Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Дослідний напрям Kwendi Impact Studies (http://kwendi.net) створено наприкінці 2008 року. Після розробки технології Impact Meter група запустила омнібус регулярне дослідження сприйняття рекламних роликів Kwendi Impact&Recall Rating. Починаючи з осені 2009 р. Kwendi Impact Studies протестував сприйняття аудиторією споживачів понад 500 телевізійних рекламних роликів.
  • Item
    Top 10 соціальних трендів молодіжного маркетингу
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Міжнародна мережа агенцій молодіжного маркетингу Youth Research Partners, партнером якої в Україні є трендвочингова агенція InTrends, оприлюднила черговий звіт що до актуальних тенденцій у сфері молодіжного маркетингу. Звіт складається з п'яти частин і містить по над 200 слайдів, які демонструють 50 ключових трендів, що виявились по всьому світу протягом останніх десяти років. Звіт має за мету допомогти поглянути на світ очима молодих людей із різних куточків планети і встановити потрібний напрям у побудові комунікації з молодіжною аудиторією. Представлено першу частину цього звіту. Продовження читайте в наступних номерах
  • Item
    Медіа - вимірювання інтернету в Україні
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Дубинський, Іван
    Медіа вимірювання Інтернету порівняно з іншими методами досліджень - молодий напрям не тільки в Україні, але й у світі. У різних країнах таке вивчення проводять різні оператори дослідних ринків AC Nielsen, omScore, Mediametrie, TNS, Factum Group, до складу яких входить InMind, Gemius та ін. Аналіз відвідування аудиторією інтернет ресурсів розрізняють за способом, що лежить в їхній основі: site centric і panel centric.
  • Item
    Digital-маркетинг: вперед у майбутнє
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Расходов, Павло
    В Інтернет не виходять. Тепер говорять "завжди он лайн". Все більше пристроїв відкривають користувачам доступ до мережі. Віртуальна реальність змінює не тільки поведінку споживачів, але також їхню взаємодію з рекламодавцями. Маркетологи спішно намагаються приручити "цифру": вплив соціальних медіа зростає з кожним днем. Що буде далі? Фахівці намагаються прогнозувати.
  • Item
    Що нам готує мобільний 2011?
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Гриник, Назар
  • Item
    Міфи про Google adwords
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Галкін, Євген
    Кількість українських користувачів Інтернету зростає з кожним роком. І все більша кількість підприємців намагається залучити нових клієнтів через Всесвітню мережу. При цьому часто підприємці стають жертвами міфів про контекстну рекламу. У цій статті ми хотіли б застерегти від помилок, які припускають новачки.
  • Item
    UKRAINIAN DIGITALS - спрямування діяльності на рекламодавця
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Гаєв, Максим
    18 лютого 2011 р. відбулась перша в Україні digitals - конференція, орієнтована не на колег з цифрового цеху, а на рекламодавців, на тих, для кого ми створюємо продукт і кому збуваємо свої послуги. Першим результатом обговорень стало те, що ІМУ подовжили на один день конференцію, присвятивши засідання виключно проблемам рекламодавців.
  • Item
    Короткий огляд ситуації на ринку послуг Mystery Shopping
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Mystery Shopping - один із методів маркетингових досліджень, спрямований на оцінку і відстеження ефективності роботи обслуговуючого персоналу компанії (продавці, консультанти, оператори, менеджери з продажу, керівники відділів/підрозділів і багато інших співробітників, які мають безпосередній контакт зі споживачами); Предмет дослідження параметр сервісу, який підлягає аудиту; Форма перевірки, формат здійснення дослідження; Competitive Service Quality Measurement (CSQM)- вимірювання якості сервісу на підприємствах - конкурентах; Service Quality Monitoring Team Level (SQMt)- моніторинг якості сервісу на рівні колективу; Service Quality Monitoring Individual Level (SQMi) - моніторинг якості сервісу на рівні співробітників; POS аудит - дослідження діапазону цін і рівня мерчандайзингу певного бренду; Third Party Shopping - контроль за роботою промоутерів у рамках BTL програм, виконуваних зовнішнім агентством; Service Standards Development Monitoring (SSDM) - моніторинг стандартів обслуговування покупців (комплекс обов'язкових до виконання правил поведінки торгового персоналу на всіх етапах обслуговування клієнта); Integrity Shopping - перевірка чесності персоналу (відсутність "відкатів", прозорість у роботі); Full Service Quality Monitoring - моніторинг якості сервісу загалом; Situatioonal Service Quality Monitoring - моніторинг якості сервісу в ситуаціях (повернення товару, доставка, скарга з боку споживача); Mystery Calls - моніторинг якості ведення співробітниками телефонного діалогу; Audio recorded shops - моніторинг за допомогою прихованого аудіо і відео запису; Usability Testing - вивчення рівня зручності сайта для користувача (замовлення товарів або послуг через Інтернет, електронну пошту).
  • Item
    Маркетингові дослідження в Україні: тенденції та прогнози
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01) Житник, Олена
    68% експертів з провідних компаній, які працюють у сфері маркетингових досліджень, оцінюють їх як важливі і надважливі для ефективної роботи своїх підприємств. Результати маркетингових досліджень активно використовуються, але часто співвідносяться з досвідом компанії, про це свідчать підсумки експертного опитування MarketView Ukraine ©, проведене InMind у 2010 р. Фахівці прогнозують зростання важливості досліджень у по будові стратегій роботи зі споживачем і стратегічного планування.
  • Item
    Розробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації
    (ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2011-01)
    Українська Асоціація Маркетингу в партнерстві з Фондом ім. Фрідріха Еберта реалізує в Україні проект "Розробка і практичне впровадження стандартів реклами, вільної від гендерної дискримінації", метою якого є розробка і прийняття стандартів недискримінаційної реклами професійними асоціаціями. Партнерами проекту виступають також Всеукраїнська рекламна коаліція, Інститут ліберального суспільства, Українська асоціація видавців періодичної преси, Спілка рекламістів України, Школа рівних можливостей, Український жіночий фонд. Стандарти будуть прийматись за умов широкого обговорення і серед професійних співтовариств, проекти будуть обговорюватись на засіданнях експертних рад, на форумі маркетологів і рекламістів. У рамках проекту планується також провести семінар для викладачів і опублікувати хрестоматію, що дасть можливість підготувати платформу для широкої роз'яснювальної роботи стосовно впровадження стандартів. Українська Асоціація Маркетингу і Фонд ім. Фрідріха Еберта в Україні запрошує зацікавлену громадськість долучитись до роботи з розробки і прийняття стандартів не дискримінаційній реклами в Україні.