Ціннісно-орієнтована конкурентоспроможність підприємства

View/
Open
Date
2014-05-13Author
Семенчук, Аліна Олександрівна
Semenchuk, Alina
Metadata
Show full item recordAbstract
Для виживання або перемоги у жорсткій конкурентній боротьбі будь-яка система повинна мати певні переваги перед конкурентами. Поняття «конкурентна перевага», «конкурентоспроможність», «конкурентна стратегія», «стратегічний потенціал» та інші тісно пов’язані в теорії конкуренції. Тому для більш глибокого розуміння сутності моделі ресурсного підходу у процесі створення цінності конкурентоспроможності підприємства необхідно визначити взаємозв’язок і взаємозалежності основних понять теорії ціннісно-орієнтованого управління. For the survival and victory in the fierce competition, any system must have certain advantages over its competitors. The concept of competitive advantage, competitive strategy, strategic potential, and other
closely related to the theory of competition.
Therefore, for a deeper understanding of the
essence of the model of the resource approach in the process of value creation of сompetitive advantages of the enterprise it is necessary to define the interrelation and interdependence of the basic concepts of the theory of value based management. Для выживания или победы в жесткой конкурентной борьбе любая система должна иметь определенные преимущества перед своими конкурентами. Понятия «конкурентное преимущество», «конкурентоспособность», «конкурентная стратегия», «стратегический потенциал» и другие тесно связаны в теории конкуренции. Поэтому для более глубокого понимания сущности модели ресурсного подхода в процессе создания ценности конкурентных преимуществ предприятия необходимо определить взаимосвязи и взаимозависимости основных понятий теории ценностно ориентированного управления.
Collections
- Кафедра бізнес-економіки та підприємництва [2064]
- № 1 (1) [25]