Ціннісно-орієнтована конкурентоспроможність підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2014-05-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», Наукове студентське товариство
Abstract
Для виживання або перемоги у жорсткій конкурентній боротьбі будь-яка система повинна мати певні переваги перед конкурентами. Поняття «конкурентна перевага», «конкурентоспроможність», «конкурентна стратегія», «стратегічний потенціал» та інші тісно пов’язані в теорії конкуренції. Тому для більш глибокого розуміння сутності моделі ресурсного підходу у процесі створення цінності конкурентоспроможності підприємства необхідно визначити взаємозв’язок і взаємозалежності основних понять теорії ціннісно-орієнтованого управління.
For the survival and victory in the fierce competition, any system must have certain advantages over its competitors. The concept of competitive advantage, competitive strategy, strategic potential, and other closely related to the theory of competition. Therefore, for a deeper understanding of the essence of the model of the resource approach in the process of value creation of сompetitive advantages of the enterprise it is necessary to define the interrelation and interdependence of the basic concepts of the theory of value based management.
Для выживания или победы в жесткой конкурентной борьбе любая система должна иметь определенные преимущества перед своими конкурентами. Понятия «конкурентное преимущество», «конкурентоспособность», «конкурентная стратегия», «стратегический потенциал» и другие тесно связаны в теории конкуренции. Поэтому для более глубокого понимания сущности модели ресурсного подхода в процессе создания ценности конкурентных преимуществ предприятия необходимо определить взаимосвязи и взаимозависимости основных понятий теории ценностно ориентированного управления.
Description
Keywords
конкурентна перевага, конкуренція, конкурентоспроможність, вартість, цінність, корисність, advantage, competition, competitiveness, value, utility, конкурентное преимущество, конкуренция, конкурентоспособность, стоимость, ценность, полезность
Citation
Семенчук А. О. Ціннісно-орієнтована конкурентоспроможність підприємства [Електронний ресурс] / А. О. Семенчук // Молодіжний економічний дайджест : наук. електр. журн. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Наук. студентське т-во ; редкол.: О. І. Олексюк (голова) [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2014. – № 1. – С. 23–25. – Назва з титул. екрану.