№ 1 (51) січень – лютий
Browse by
Recent Submissions
-
Удосконалення системи митного контролю. Аналіз і оцінка ризиків під час здійснення заходів митно - тарифного та нетарифного регулювання ЗЕД
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)У статті автор обґрунтовує доцільність застосування системи аналізу й оцінки ризику під час здійснення митного контролю товарів, що переміщуються через митні кордони у рамках зовнішньоекономічної діяльності. -
Проблеми логістичного ринку послуг
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)Основна увага приділена завданням логістики і розгляду існуючого логістичного ринку. Виходячи з недоліків, пов’язаних із використанням логістики підприємствами та фірмами, визначено проблеми, які існують на логістичному ... -
Форми дослідницьких організацій: світовий досвід
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)Стаття присвячена аналізу форм дослідницьких організацій у світі. Для дослідження були обрані аналітичні центри, дослідницькі університети та наукові парки. Для кожної з представлених структур була наведена сутнісна ... -
Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)Організаційна структура управління маркетингом на виробничому підприємстві являє собою конструкцію логічно взаємопов’язаних рівнів управління і функціональних сфер і повинна будуватись у такій формі, яка дозволить найбільш ... -
Інструменти маркетингу територій у вирішенні проблем регіональної економіки
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) -
Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)У статті розкривається зміст дифузії мобільного маркетингу як інновації, характеризується стан галузі мобільного маркетингу як одного з різновидів дозвільного маркетингу, надаються пропозиції щодо збільшення ролі мобільних ... -
Прогноз УАДМ щодо обсягу ринку директ - маркетингу на 2009 рік
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)Українська асоціація директ маркетингу (УАДМ) – добровільне недержавне некомерційне об’єднання, створене з метою розвитку ринку директ маркетингу і Mail Order в Україні. Сайт УАДМ www.dmdays.com.ua -
Ринок маркетингових досліджень в Україні – 2008: експертна оцінка та аналіз УАМ
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)У лютому - березні 2009 р. УАМ шостий рік поспіль здійснила експертну оцінку розвитку ринку маркетингових досліджень (виконаних маркетинговими дослідницькими агенціями на замовлення; без власних досліджень, що проводяться ... -
Застосування методу онлайн–опитування для побудови рейтингу українських закладів освіти
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)Повний і детальний рейтинг вищих закладів освіти, а також докладний опис методики його побудови доступний на сайті проекту: www.yourcom.pass.org -
Вивчення задоволеності споживачів: важливість і специфіка застосування в автомобільній сфері
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)Найбільш оптимальним на сьогодні форматом презентації отриманих даних є формат web ресурсу,на якому були б представлені всі зібрані дані. Доступи до ресурсу повинні мати імпортер, виробник та кожен із дилерів (можливо, ... -
Війна «цінників». Огляд автомобільного ринку України за лютий 2009 року.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01) -
Особливості обслуговування корпоративних клієнтів на ринку офісної нерухомості в умовах фінансової кризи
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)У статті систематизовані основні принципи роботи консалтингової агенції в галузі комерційної нерухомості у процесі обслуговування корпоративного клієнта щодо оренди офісного приміщення в одному з бізнес центрів м. Києва. ... -
Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)В умовах поступового насичення вітчизняного авторинку серед автодилерів закономірно постала проблема гарантованого залучення бажаної кількості нових споживачів. Ця проблема значно загострилася за умов економічної кризи, ... -
Автоексперт - 2009: результати експертного опитування топ - менеджменту українських автомобільних компаній
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)У ситуації, що склалася в Україні, потреба у вивченні та прогнозуванні стає дедалі більш актуальною та водночас і більш складною, оскільки вплив держави на успіх марки/компанії на автомобільному ринку України, за словами ... -
Вплив макроекономічної ситуації на ринок легкових автомобілів в Україні. Прогнози на 2010–2017 рр.
(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2009-01)ТРЕТЯ ВСЕУКРАЇНСЬКА КОНФЕРЕНЦІЯ УАМ «АВТОМАРКЕТИНГ: ПАРТНЕРСТВО І КОНКУРЕНЦІЯ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ РИНКУ УКРАЇНИ» 27 лютого 2009 року відбулася Третя Всеукраїнська конференція «Авто маркетинг» : партнерство і конкуренція на ...