Browse
Recent Submissions
Item Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Єранкін, Олександр Олександрович; Erankin, OleksandrItem Житлове питання представників середнього класу в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Коломієць, АнастасіяItem Кар’єра у маркетингу(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Топчій, ТетянаItem Фахові громадські організації України – 2008: роль та місце у формуванні громадянського суспільства в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лилик, СергійItem Психосоціальні виміри маркетингу: передчуття майбутнього(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Сайчук, ІгорItem Українці менше економлять. Наскільки це правда?(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Шуляк, МаринаItem Дослідження "Оцінка ринкової вартості земель сільськогосподарського призначення" – економічний погляд на ринок землі(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Лапа, ВолодимирItem Економіка “ТИТАНІВ” на товарних ринках України(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Касьянов, ЯрославItem Порівняльний аналіз європейских і національного меблевих ринків(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Олексюк, Олексій Іванович; Oleksiyk, OleksiyItem Резерви зростання попиту й ефективності маркетингової діяльності на ринках молокопродуктів(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Шафалюк, Олександр КазимировичУ статті проаналізовані основні шляхи перетворення економічних систем, що сприятимуть якісним змінам у споживанні молокопродуктів. Проаналізовано резерви запровадження сучасних методів та інструментарію маркетингу, актуальних для вітчизняної практики.Item Реалізація маркетингових стратегій: проблемні зони та шляхи їх подолання(2008) Полонець, Володимир МиколайовичItem Яндекс в Україні. Онлайнова реклама: що відбувається в Україні(ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана», 2008) Петренко, Сергій