Управління брендом вищого навчального закладу в умовах глобальної конкуренції

View/
Open
Date
2013-08-12Author
Василькова, Наталія Володимирівна
Vasylkova, Natalia
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті висвітлено основні питання сутності і значення брендингу вищих навчальних закладів в умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг; розглянуто сучасні тенденції брендингу; проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду ВНЗ. The paper highlights the main issues concerning the nature and the role of branding in higher education, especially taking into account the increasing competition in the education market; considers main trends of branding; analyses factors that impact university brand creation. В статье рассмотрены основные вопросы сущности и значения брендинга высших учебных заведений в условия возрастающей конкуренции на рынке образовательных услуг; рассмотрены основные тенденции брендинга; проанализированы факторы, влияющие на формирование бренда вуза.
Collections
- Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]
- № 30 [68]