Show simple item record

dc.contributor.authorБобрицька, Наталія Дмитрівнаuk
dc.date.accessioned2014-06-23T11:34:35Z
dc.date.available2014-06-23T11:34:35Z
dc.date.issued2013-08-29
dc.identifier.citationБобрицька Н. Д. Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 242–249.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3992
dc.description.abstractУ статті представлена класифікація видів маркетингових стратегій, доведено необхідність формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі, представлений алгоритм розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного підприємства.uk
dc.description.abstractThe article presents a classification of types of marketing strategies, the necessity of the formation of marketing strategies for businesses in the tourism industry, presents an algorithm for developing an effective marketing strategy of the tourism company.en
dc.description.abstractВ статье представлена классификация видов маркетинговых стратегий, доказана необходимость формирования маркетинговых стратегий для предприятий туристической отрасли, приведен алгоритм разработки эффективной маркетинговой стратегии туристского предприятия.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectринок туристичних послугuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectвиди маркетингових стратегійuk
dc.subjectалгоритмuk
dc.subjectтуристичне підприємствоuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjecttourism marketen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjecttypes of marketing strategiesen
dc.subjectalgorithmen
dc.subjecttravel companyen
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectрынок туристических услугru
dc.subjectмаркетинговая стратегияru
dc.subjectвиды маркетинговых стратегийru
dc.subjectалгоритмru
dc.subjectтуристическое предприятиеru
dc.titleАлгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузіuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc330:338.48uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record