Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-29
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті представлена класифікація видів маркетингових стратегій, доведено необхідність формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі, представлений алгоритм розробки ефективної маркетингової стратегії туристичного підприємства.
The article presents a classification of types of marketing strategies, the necessity of the formation of marketing strategies for businesses in the tourism industry, presents an algorithm for developing an effective marketing strategy of the tourism company.
В статье представлена классификация видов маркетинговых стратегий, доказана необходимость формирования маркетинговых стратегий для предприятий туристической отрасли, приведен алгоритм разработки эффективной маркетинговой стратегии туристского предприятия.
Description
Keywords
маркетинг, ринок туристичних послуг, маркетингова стратегія, види маркетингових стратегій, алгоритм, туристичне підприємство, marketing, tourism market, marketing strategy, types of marketing strategies, algorithm, travel company, маркетинг, рынок туристических услуг, маркетинговая стратегия, виды маркетинговых стратегий, алгоритм, туристическое предприятие
Citation
Бобрицька Н. Д. Алгоритм формування маркетингових стратегій для підприємств туристичної галузі / Н. Д. Бобрицька // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 242–249.