Show simple item record

dc.contributor.authorДанніков, Олег Володимирович
dc.contributor.authorРоманенко, П. Ф.
dc.date.accessioned2014-06-23T12:00:30Z
dc.date.available2014-06-23T12:00:30Z
dc.date.issued2013-08-14
dc.identifier.citationДанніков О. В. Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства / О. В. Данніков, П. Ф. Романенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 273–286.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/3994
dc.description.abstractАвтором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності оптово-роздрібних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.uk
dc.description.abstractThe author proposes the development of practical recommendations for the use of marketing tools in the activities of wholesale and retail enterprises and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources.uk
dc.description.abstractАвтором предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности оптово-розничных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectуправління товарними запасамиuk
dc.subjectпідприємства оптово-роздрібної торгівліuk
dc.subjectсистема продажуuk
dc.subjectучасники маркетингового каналуuk
dc.subjectкомерційні інтересиuk
dc.subjectконфлікти в каналах розподілуuk
dc.subjectinventory managementuk
dc.subjectwholesale and enterprise retail system salesuk
dc.subjectmarketing channel membersuk
dc.subjectbusiness interestsuk
dc.subjectconflicts in distribution channelsuk
dc.subjectуправление товарными запасамиuk
dc.subjectпредприятия оптово-розничной торговлиuk
dc.subjectсистема продажuk
dc.subjectучастники маркетингового каналаuk
dc.subjectкоммерческие интересыuk
dc.subjectконфликты в каналах распределенияuk
dc.titleМаркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.3uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record