Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-14
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автором пропонується розробка практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інструментів в діяльності оптово-роздрібних підприємств та ефективних маркетингових рішень в подоланні протиріч у взаємодії суб’єктів економічної діяльності та оптимального розміщення ресурсів.
The author proposes the development of practical recommendations for the use of marketing tools in the activities of wholesale and retail enterprises and effective marketing solutions to overcome the contradictions in the interaction of economic actors and the optimal allocation of resources.
Автором предлагается разработка практических рекомендаций относительно использования маркетинговых инструментов в деятельности оптово-розничных предприятий и эффективных маркетинговых решений в преодолении противоречий во взаимодействии субъектов экономической деятельности и оптимального размещения ресурсов.
Description
Keywords
управління товарними запасами, підприємства оптово-роздрібної торгівлі, система продажу, учасники маркетингового каналу, комерційні інтереси, конфлікти в каналах розподілу, inventory management, wholesale and enterprise retail system sales, marketing channel members, business interests, conflicts in distribution channels, управление товарными запасами, предприятия оптово-розничной торговли, система продаж, участники маркетингового канала, коммерческие интересы, конфликты в каналах распределения
Citation
Данніков О. В. Маркетингові рішення щодо підвищення ефективності управління товарними запасами оптово-роздрібного підприємства / О. В. Данніков, П. Ф. Романенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 273–286.