Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-29
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто інтеграційні підходи до використання маркетингу в процесі стратегічного управління ефективним розвитком промислових підприємств.
We consider the use of integrative approaches to marketing in the development of effective strategic management of industrial enterprises.
Рассмотрены интеграционные подходы к использованию маркетинга в процессе стратегического управления эффективным развитием промышленных предприятий.
Description
Keywords
Маркетингове управління, стратегія, ефективність, економічна взаємодія, цінності, Marketing management strategy, efficiency, economic cooperation, values, Маркетинговое управление, стратегия, эффективность, экономическое взаимодействие, ценности
Citation
Павленко А. Ф. Маркетингове управління як стратегія ефективного розвитку підприємств / А. Ф. Павленко, В. П. Пилипчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 336–347.