Удосконалення маркетингових засад підвищення конкурентоспроможності та ефективності роботи торговельно-посередницьких підприємствна ринку автозапчастин

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В даній статті розглянуті основи конкурентоспроможності оптово-посередницьких підприємств, фактори, які її формують та на неї впливають. Об’єктом дослідження став ринок автозапчастин України. Запропонована модель управління маркетинговою діяльністю оптово-посередницьких підприємств на ринку запчастин України. Досліджені та представлені формули розрахунку конкурентоспроможності при умові мінімізації витрат на логістику. Ефективна дистрибуція на усіх ринках є однією з основних переваг посередницьких компаній. В статі запропонована формула повних витрат на дистрибуцію, зменшення яких веде до збільшення конкурентних переваг компаній. Висока конкурентоспроможність веде до збільшення прибутків та навпаки.
The basesof competitiveness of wholesale companies as well as factors that form it and have strong impact were studied in the article. The object of the study is spare partsaftermarket. The model of companies marketing management was proposed on the spare parts market. Formulas of competitiveness evaluation and calculation with the condition of logistic cost minimization have been provided in the article. The effective distribution is one of the main advantages on all markets. The formula of full distribution costs has been proposed. The minimization of such costs leads to competitiveness increase. High competitiveness is the base of profits increase and opposite.
В статье рассмотрены основы конкурентоспособ- ности оптово-посреднических предприятий, факторы, которые ее формируют и на нее влияют. Обьектом исследований стал рынок автозапчастей Украины. Представлена модель управления маркетинговой деятельностью оптово-посреднических предприятий на рынке запчастей Украины. Исследованы формулы расчета конкурентоспособности при условии минимизации основных затрат предприятий — затрат на логистику. Эффективная дистрибьюция на всех рынках является одним из основных преимуществ посреднических компаний. В статье представлена полная формула определения дистрибьюционных затрат компаний, уменьшение которых приводит к повышению конкурентоспособности предприятий.Высокая конкурентоспособность ведет к повышению прибыли компании и наоборот.
Description
Keywords
Конкурентоспроможність, торгівельно-посередницькі підприємства, автозапчастини, логістика, дистрибуція, Competitiveness, wholesale intermediate companies, spare parts, logistics, distribution, Конкурентоспособность, торгово-посреднические предприятия, автозапчасти, логистика, дистрибьюция
Citation
Савич О. П. Удосконалення маркетингових засад підвищення конкурентоспроможності та ефективності роботи торговельно-посередницьких підприємствна ринку автозапчастин / О. П. Савич, В. П. Штуль, В. В. Кривещенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 562–569.