• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Удосконалення маркетингових засад підвищення конкурентоспроможності та ефективності роботи торговельно-посередницьких підприємствна ринку автозапчастин

Thumbnail
Переглянути
Savic.pdf (380.4Kb)
Дата
2013-08-15
Автор
Савич, Олександр Петрович
Штуль, Валентин Петрович
Кривещенко, Вікторія Віталіївна
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
В даній статті розглянуті основи конкурентоспроможності оптово-посередницьких підприємств, фактори, які її формують та на неї впливають. Об’єктом дослідження став ринок автозапчастин України. Запропонована модель управління маркетинговою діяльністю оптово-посередницьких підприємств на ринку запчастин України. Досліджені та представлені формули розрахунку конкурентоспроможності при умові мінімізації витрат на логістику. Ефективна дистрибуція на усіх ринках є однією з основних переваг посередницьких компаній. В статі запропонована формула повних витрат на дистрибуцію, зменшення яких веде до збільшення конкурентних переваг компаній. Висока конкурентоспроможність веде до збільшення прибутків та навпаки.
 
The basesof competitiveness of wholesale companies as well as factors that form it and have strong impact were studied in the article. The object of the study is spare partsaftermarket. The model of companies marketing management was proposed on the spare parts market. Formulas of competitiveness evaluation and calculation with the condition of logistic cost minimization have been provided in the article. The effective distribution is one of the main advantages on all markets. The formula of full distribution costs has been proposed. The minimization of such costs leads to competitiveness increase. High competitiveness is the base of profits increase and opposite.
 
В статье рассмотрены основы конкурентоспособ- ности оптово-посреднических предприятий, факторы, которые ее формируют и на нее влияют. Обьектом исследований стал рынок автозапчастей Украины. Представлена модель управления маркетинговой деятельностью оптово-посреднических предприятий на рынке запчастей Украины. Исследованы формулы расчета конкурентоспособности при условии минимизации основных затрат предприятий — затрат на логистику. Эффективная дистрибьюция на всех рынках является одним из основных преимуществ посреднических компаний. В статье представлена полная формула определения дистрибьюционных затрат компаний, уменьшение которых приводит к повышению конкурентоспособности предприятий.Высокая конкурентоспособность ведет к повышению прибыли компании и наоборот.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4005
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [673]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV