• українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Увійти
Інституційний репозитарій Державного вищого навчального закладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» ISSN 2411-4383
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинговая политика реализации инновационных технологий в системе высшего образования

Thumbnail
Переглянути
Bashirov.pdf (356.4Kb)
Дата
2013-08-07
Автор
Баширов, И. Х.
Metadata
Показати повний опис матеріалу
Короткий опис(реферат)
В статье рассмотрены основные проблемы высшего образования в Украине, представлены основные направления воспитательной работы деканата ФМТТД, предложены инновационные технологии вузовского обучения маркетинговой политики.
 
The article describes the main problems of higher education in Ukraine, the main directions of educational work FMTTD, proposed innovative technology of high school training marketing policy.
 
У статті розглянуті основні проблеми вищої освіти в Україні, представлені основні напрямки виховної роботи деканату ФМТТД, запропоновані інноваційні технології вузівського навчання маркетинговій політиці.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4008
Collections
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

Статистика

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV