Show simple item record

dc.contributor.authorНаумова, О. Е.
dc.date.accessioned2014-06-24T10:48:21Z
dc.date.available2014-06-24T10:48:21Z
dc.date.issued2013-08-01
dc.identifier.citationНаумова О. Е. Застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу / О. Е. Наумова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 43–51.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4010
dc.description.abstractСтаття містить узагальнення існуючих підходів до організації маркетингу у закладах освіти. Обґрунтовано необхідність застосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладу. Розглянуто функції та завдання маркетингових підрозділів вузу. Проаналізовано концепції «4Р», «4С», «7Р» стосовно до вищих навчальних закладів.uk
dc.description.abstractThe article contains synthesis of available approaches to the marketing organization in educational institutions. Need of application of the concept of the integrated marketing for system of management of a higher educational institution is proved. Functions and tasks of marketing divisions of higher education institution are considered. Concepts of «4P», «4C», «7P» in relation to higher educational institutions are analysed.uk
dc.description.abstractСтатья содержит обобщение имеющихся подходов к организации маркетинга в образовательных учреждениях. Обоснована необходимость применения концепции интегрированного маркетинга в системе менеджмента высшего учебного заведения. Рассмотрены функции и задания маркетинговых подразделений вуза. Проанализированы концепции «4Р», «4С», «7Р» применительно к высшим учебным заведениям.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectінтегрований маркетингuk
dc.subjectсистема менеджментуuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectринкові умовиuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectintegrated marketinguk
dc.subjectmanagement systemuk
dc.subjecthigher educational institutionuk
dc.subjecteducational serviceuk
dc.subjectmarket conditionsuk
dc.subjectcompetitivenessuk
dc.subjectинтегрированный маркетингuk
dc.subjectсистема менеджментаuk
dc.subjectвысшее учебное заведениеuk
dc.subjectобразовательная услугаuk
dc.subjectрыночные условияuk
dc.subjectконкурентоспособностьuk
dc.titleЗастосування концепції інтегрованого маркетингу в системі менеджменту вищого навчального закладуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.138uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record