Роль конкурентоспроможності в стратегічному плануванні на українських машинобудівних підприємствах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглянуто основні тенденції впливу конкуренції на стратегічне планування та формування маркетингових стратегій управління на підприємствах машинобудівної галузі України.
The article focuses on key trends and competitive conditions of influence competition on strategic planning and development of marketing strategies of managing in machine-building industry of Ukraine.
В статье рассмотрено основные тенденции влияния конкуренции на стратегическое планирование и формирование маркетинговых стратегий управления на предприятиях машиностроительной отрасли Украины.
Description
Keywords
Конкуренція, маркетингова стратегія, стратегії підприємства, ринок, стратегічне планування, машинобудування, машинобудівний комплекс, Competition, marketing strategy, business strategy, market, strategy planning, machine building, machine-building industry, Конкуренция, маркетинговая стратегия, стратегии предприятия, рынок, стратегическое планирование, машиностроение, машиностроительный комплекс
Citation
Дуріхіна О. В. Роль конкурентоспроможності в стратегічному плануванні на українських машинобудівних підприємствах / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 96–106.
Collections