Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-06
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті проаналізованоособливості сегментації ринку туристично-рекреаційних послуг. Розглянуто макро- та мікросегментацію туристичного ринку. Обґрунтовано напрями застосування концепції індивідуального маркетингу на ринку туристично-рекреаційних послуг.
The features of the market segmentation of tourist and recreational servicesare analyzed in the article. The approaches of macro-and microsegmentation tourist market areconsidered. Substantiate the application of the concept of individual marketing in the market of tourist and recreational services.
В статье проанализированы особенности сегментации рынка туристско-рекреационных услуг. Рассмотрены подходы макро-имикросегментации туристического рынка. Обосновано применения концепции индивидуального маркетинга на рынке туристско-рекреационных услуг.
Description
Keywords
сегментування споживачів, ринок туристично-рекреаційних послуг, диференційований маркетинг, індивідуальний маркетинг, customer segmentation, market tourism and recreational services, differentiated marketing, personalized marketing, сегментирование потребителей, рынок туристско-рекреационных услуг, дифференцированный маркетинг, индивидуальный маркетинг
Citation
Лендєл О. Д. Сегментація споживачів як ефективний маркетинговий інструмент розвитку туристичного ринку / О. Д. Лендєл // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 130–139.
Collections