Show simple item record

dc.contributor.authorЛилик, Ірина Вікторівнаuk
dc.date.accessioned2014-06-25T09:10:24Zen
dc.date.available2014-06-25T09:10:24Zen
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЛилик І. В. Досвід українських компаній в налагодженні діалогу з новим споживачем / І. В. Лилик // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 5–16.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4031
dc.description.abstractРозвиток інформаційних технологій сприяв появі нових можливостей для діалогу зі споживачем. Споживач стає творцем бізнес середовища. Спираючись на технічні можливості, клієнти почали оприлюднювати свою думку щодо товарів і послуг, поширювати її в співтовариствах, які, в свою чергу, формуються ними самими. З іншого боку, з’явилась можливість активного спілкування з клієнтом і поширення інформації підприємства стосовно продукту вустами споживачів. У даній статті представлена методика оцінки ефективності роботи українських брендів в інтернет-просторі, у тому числі, в соціальних мережах Facebook і ВКонтакте, які розглядаються як інформаційна платформа споживачів.uk
dc.description.abstractDevelopment of informational technologies provided companies with new possibilities for dialogue with customer. Customer is becoming creator of business sphere. Using technical means, clients started publicly express their opinions about goods and services, and widespread it in communities, which they form by themselves. On the other hand, companies now have possibility to actively communicate with clients and widespread information about their goods through customers. This article provides methodology the assessment of efficiency of work of Ukrainian brands in Internet, in particular in social networks Facebook and Vkontakte, that are considered as informational platform of customers.en
dc.description.abstractРазвитие информационных технологий привели к появлению новых возможности для диалога с потребителем. Потребитель становится создателем бизнес среды. Используя технические возможности, клиенты начали публично высказывать свое мнение относительно товаров и услуг, распространять его в сообществах, которые они же и формируют. С другой стороны, появилась возможность активного общения с клиентом и распространения информации, подготовленной предприятием, относительно продукта устами потребителей. В данной статье представлена методика оценки эффективности работы украинских брендов в интернет-пространстве, в том числе в социальных сетях Facebook и ВКонтакте, которые рассматриваются как информационная платформа потребителей.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleДосвід українських компаній в налагодженні діалогу з новим споживачемuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record