• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет маркетингу
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Фактори формування конкурентної позиції підприємства

Thumbnail
View/ Open
Benivska.pdf (397.4Kb)
Date
2013-08-01
Author
Бенівська, Інна Володимирівна
Metadata
Show full item record
Abstract
в статті визначено поняття конкуренції, розподілено основні фактори конкурентної позиції на групи, перераховано та описано ці фактори в рамках розподілених груп, а також розкрито суть кожного з них; окрему увагу приділено маркетинговій діяльності як важливої ланки в системі управління конкурентоспроможністю підприємства, вказано її основні принципи та вимоги для успішної реалізації основних цілей підприємства.
 
the article defines the concept of competition, the basic factors of competition position are divided on the groups, these factors are enumerated and described within the framework of the divided groups,and also essence of each of them is disclosed; special attention is paid to marketing activity as an important link in the management of enterprise’s competitiveness, it contains the basic principles and requirements for the successful realization of the main purposes of the enterprise.
 
В статье определено понятие конкуренции, распределены основные факторы конкурентной позиции на группы, перечислены и описаны эти факторы в рамках распределенных групп, а также раскрыта суть каждого из них; отдельное внимание уделено маркетинговой деятельности как важного звена в системе управления конкурентоспособностью предприятия, указаны ее основные принципы и требования для успешной реализации основных целей предприятия.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4036
Collections
  • Кафедра маркетингу імені А. Ф. Павленка [631]
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV