• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Особливості формування стратегій розвитку підприємств

Thumbnail
View/ Open
Byelyavtsev.pdf (392.5Kb)
Date
2013-08-21
Author
Бєлявцев, М. І.
Зайцева, А. М.
Metadata
Show full item record
Abstract
Проаналізовані маркетингові стратегії, визначені особливості та запропонована процедура процесу формування стратегії розвитку, що базується на системі прийняття маркетингових рішень згідно завданням росту потенціалу підприємств.
 
Marketings strategies are аnalysed, certain features and procedure of forming process in strategy of development offered which is based on the system of acceptance marketings decisions in obedience to tasks growth of enterprises potential.
 
Проанализованы маркетинговые стратегии, определены особенности и предложена процедура процесса формирования стратегии развития, которая базируется на системе принятия маркетинговых решений согласно задачам росту потенциала предприятий.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4040
Collections
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV