Особливості формування стратегій розвитку підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-21
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проаналізовані маркетингові стратегії, визначені особливості та запропонована процедура процесу формування стратегії розвитку, що базується на системі прийняття маркетингових рішень згідно завданням росту потенціалу підприємств.
Marketings strategies are аnalysed, certain features and procedure of forming process in strategy of development offered which is based on the system of acceptance marketings decisions in obedience to tasks growth of enterprises potential.
Проанализованы маркетинговые стратегии, определены особенности и предложена процедура процесса формирования стратегии развития, которая базируется на системе принятия маркетинговых решений согласно задачам росту потенциала предприятий.
Description
Keywords
маркетинг, маркетингові стратегії, стратегії розвитку, маркетингові рішення, потенціал підприємства, marketing, marketing strategy, strategy, marketing solutions, potential of the company, маркетинг, маркетинговые стратегии, стратегии развития, маркетинговые решения, потенциал предприятия
Citation
Бєлявцев М. І. Особливості формування стратегій розвитку підприємств / М. І. Бєлявцев, А. М. Зайцева // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 233–242.
Collections