Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті представлено щорічний огляд розвитку ринку маркетингових досліджень, який дає змогу виявити тенденції ринку, проблеми і шляхи їх подолання.
В статье представлены результаты ежегодного обзора рынка маркетинговых исследований, что дает основания выявить определенные тенденции развития рынка, общие проблемы и пути их преодоления.
Description
Keywords
Citation
Лилик І. Експертна оцінка обсягів ринку маркетингових досліджень в Україні у 2012 році / Ірина Лилик // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 1. – С. 44–54.