Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств

Thumbnail Image
Date
2013-08-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В роботі досліджено особливості інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств, функції стратегії брендингу, відображено засади системного моделювання та ефективного управління розвитком брендів за сучасних умов господарювання.
This work highlights the features of integrated marketing tools of industry, function of branding strategy; the article reflects the principles of system design and effective management of brand development in the current economic conditions.
В работе исследованы особенности интегрированных маркетинговых инструментов промышленных предприятий, функции стратегии брендинга, отражены основы системного моделирования и эффективного управления развитием брендов в современных условиях хозяйствования.
Description
Keywords
бренд, брендинг, товар, ринок, маркетинг, підприємство, розвиток, марка, brand, branding, commodity, market, marketing, enterprise, development, brand, бренд, брендинг, товар, рынок, маркетинг, предприятие, развитие, марка
Citation
Фертюк С. В. Особливості розвитку інтегрованих маркетингових інструментів промислових підприємств / С. В. Фертюк, Л. С. Шишигіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – Київ, 2013. – Вип. 30. – С. 381–390.