• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
Institutional Repository of Vadym Hetman Kyiv National Economic University ISSN 2411-4383
View Item 
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Наукова періодика КНЕУ
  • Формування ринкової економіки
  • 2013 рік
  • Випуск
  • № 30
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ISSN 2411-4383

Маркетинг у нарощуванні доданої вартості пропонувань промислових підприємств

Thumbnail
View/ Open
Filonov.pdf (441.4Kb)
Date
2013-08-23
Author
Філонов, В. І.
Metadata
Show full item record
Abstract
Висвітлено питання впливу маркетингової діяльності на ефективність роботи суднобудівних підприємств країни, нарощування доданої вартості пропонувань.
 
The questions of the impact of marketing activities on the efficiency of the country’s shipyards, building value-added proponuvan.
 
Освещены вопросы влияния маркетинговой деятель- ности на эффективность работы судостроительных предприятий страны, наращивание добавленной стоимости пропонувань.
 
URI
https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4063
Collections
  • № 30 [68]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV