Show simple item record

dc.contributor.authorДерев’янченко, Тетяна Єгорівнаuk
dc.date.accessioned2014-06-26T07:31:39Z
dc.date.available2014-06-26T07:31:39Z
dc.date.issued2013-08-13
dc.identifier.citationДерев'янченко Т. Є. Зміст та інструментарій маркетингового аудиту / Т. Є. Дерев'янченко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 431–439.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4071
dc.description.abstractВ статті розглянуті зміст маркетингового аудиту підприємства та різноманітний інструментарій його реалізації. До інструментарію, що застосовують в процесі маркетингового аудиту, відносять різноманітні методи маркетингових досліджень і маркетингового аналізу. У зв’язку з цим привертає увагу той факт, що в економічній літературі недостатньо уваги приділяється змісту, складовим та ефективному застосуванню різноманітних методів і методик маркетингового аудиту.uk
dc.description.abstractThe article deals with the essence of the marketing audit of the enterprise and diverse tools for its implementation. The toolkit, which is used in the process of marketing audit, includes a variety of methods of marketing research and marketing analysis. In this connection, the attention is drawn to the fact that in the economic literature, not enough attention is paid to the content, form and the effective application of various methods and techniques of marketing audit.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены суть маркетингового аудита предприятия и разнообразный инструментарий его реализации. К инструментарию, который применяют в процессе маркетингового аудита, относят разнообразные методы маркетинговых исследований и маркетингового анализа. В связи с этим привлекает внимание тот факт, что в экономической литературе недостаточно внимания уделяется содержанию, составляющим и эффективному применению разнообразных методов и методик маркетингового аудита.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмаркетинговий аудитuk
dc.subjectвнутрішній аудитuk
dc.subjectконтроль маркетингуuk
dc.subjectметоди маркетингових дослідженьuk
dc.subjectметоди маркетингового аналізуuk
dc.subjectmarketing auditen
dc.subjectinternal auditen
dc.subjectcontrol of marketingen
dc.subjectmarketing research methodsen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectмаркетинговый аудитru
dc.subjectвнутренний аудитru
dc.subjectконтроль маркетингаru
dc.subjectметоды маркетинговых исследованийru
dc.subjectметоды маркетингового анализаru
dc.titleЗміст та інструментарій маркетингового аудитуuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc659.4uk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record