Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг

Thumbnail Image
Date
2013-08-16
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто проблеми інформаційного забезпечення суб’єктів туристичного ринку в процесі маркетингової діяльності туристичних підприємств з метою збільшення обсягів продажу відповідних послуг.
The problems of information provision business tourism market in the marketing of tourism enterprises in order to increase sales of services.
Рассмотрены проблемы информационного обеспечения субъектов туристического рынка в процессе маркетинговой деятельности туристических предприятий с целью увеличения объемов продаж соответствующих услуг.
Description
Keywords
Інформація, комунікаційні зв’язки, маркетинг, туристичні послуги, Information, communication links, marketing, travel services, Информация, коммуникационные связи, маркетинг, туристические услуги
Citation
Кирилова О. В. Впровадження інформаційно-комунікаційної моделі маркетингу туристичних послуг / О. В. Кирилова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 449–461.
Collections