Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013-08-08
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто особливості сучасної вищої освіти, функціонування вищих навчальних закладів, зазначено необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності ВНЗ.
This article is about specific features of modern high educational process, function of high educational establishment, defined the necessarily of strategic marketing planning in high educational establishment.
В статье рассмотрены особенности современного высшего образования, функционирования высших учебных заведений, указана необходимость стратегического маркетингового планирования деятельности ВУЗа.
Description
Keywords
маркетинг, освітня послуга, ринок, конкуренція, освітній заклад, стратегічне маркетингове планування, marketing, education services, market, competition, education establishment, strategic marketing planning, маркетинг, образовательная услуга, рынок, конкуренция, образовательное учреждение, стратегическое маркетинговое планирование
Citation
Ковальчук С. В. Необхідність стратегічного маркетингового планування діяльності вищих навчальних закладів / С. В. Ковальчук, С. Б. Вільчинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 634–639.
Collections