Show simple item record

dc.contributor.authorСпіваковський, Сергій
dc.date.accessioned2014-06-26T12:44:17Z
dc.date.available2014-06-26T12:44:17Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationСпіваковський С. Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 35–39.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4093
dc.description.abstractПроведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води, а також сегментувати ринок на основі психографічних та поведінкових критеріїв.uk
dc.description.abstractThe analysis of a drinking-water market in Ukraine has been conducted, that allowed to find out its basic trends, consumer motivations related to a purchase and consumption of water, as well as to the segment of the market on the basis of psychological сriteria.uk
dc.description.abstractПроведен анализ рынка питьевой воды в Украине, который позволил выявить основные тенденции его развития, потребительские мотивации относительно покупки и использования воды, а также сегментировать рынок на основе психологических психографических и поведенческих критериев.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectсегментuk
dc.subjectспоживча поведінкаuk
dc.subjectтовари повсякденного попитуuk
dc.subjectринок водиuk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectsegmentuk
dc.subjectconsumer behavioruk
dc.subjectfast moving consumer goodsuk
dc.subjectwater marketuk
dc.subjectмотивацияuk
dc.subjectсегментuk
dc.subjectпотребительское поведениеuk
dc.subjectтовары повседневного спросаuk
dc.subjectрынок водыuk
dc.titleДослідження мотивацій споживачів на ринку питної водиuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record