Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води

Loading...
Thumbnail Image
Date
2013
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Проведено аналіз ринку питної води в Україні, який дозволив виявити основні тенденції його розвитку, споживчі мотивації щодо купівлі та використання води, а також сегментувати ринок на основі психографічних та поведінкових критеріїв.
The analysis of a drinking-water market in Ukraine has been conducted, that allowed to find out its basic trends, consumer motivations related to a purchase and consumption of water, as well as to the segment of the market on the basis of psychological сriteria.
Проведен анализ рынка питьевой воды в Украине, который позволил выявить основные тенденции его развития, потребительские мотивации относительно покупки и использования воды, а также сегментировать рынок на основе психологических психографических и поведенческих критериев.
Description
Keywords
мотивація, сегмент, споживча поведінка, товари повсякденного попиту, ринок води, motivation, segment, consumer behavior, fast moving consumer goods, water market, мотивация, сегмент, потребительское поведение, товары повседневного спроса, рынок воды
Citation
Співаковський С. Дослідження мотивацій споживачів на ринку питної води / Сергій Співаковський // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 35–39.