Show simple item record

dc.contributor.authorЗозульов, Олександр Вікторович
dc.contributor.authorЦарьова, Тетяна
dc.date.accessioned2014-06-26T13:09:24Z
dc.date.available2014-06-26T13:09:24Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЗозульов О. Аti-технологія динамічного таргетування / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 50–59.uk
dc.identifier.urihttps://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4097
dc.description.abstractВ статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.uk
dc.description.abstractThe article contains a new approach to targeting, according to which a potential market is determined as the point of intersection of production technology’s mature, good’s mature and mature of consumer, including their progress as well.uk
dc.description.abstractВ статье предлагается новый подход к таргетированию, в рамках которого рынок сбыта определяется как точка пересечения трех составляющих: зрелости производственной технологии, зрелости товара и зрелости потребителя, с учетом динамики их развития.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»uk
dc.titleАti-технологія динамічного таргетуванняuk
dc.typeArticleuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record